مال من سلامت مدرسه پزشکی دانشکده

مال من: سلامت مدرسه پزشکی دانشکده آبادان پایداری سلامت آرامش در جامعه هفته سلامت

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار سیاست خارجی تیم مذاکره کننده ترامپ، اروپا را دور زده بود؟ ، پس از برکناری تیلرسون،

یک مقام کاخ سفید گفت: « یکی از نیرومند ترین ابزار اقناع سازی ترامپ این است که به وی یادآوری کنید که شما در طول میتینگ های انتخاباتی وعده هایی داده اید.» ترامپ د

تیم مذاکره کننده ترامپ، اروپا را دور زده بود؟ ، پس از برکناری تیلرسون،

پس از برکناری تیلرسون، مخالفت متیس با خروج از برجام کم کردن یافت / تیم مذاکره کننده ترامپ، اروپا را دور زده بود؟

عبارات مهم : ایران

واشنگتن پست:

پس از برکناری تیلرسون، مخالفت متیس با خروج از برجام کم کردن یافت / تیم مذاکره کننده ترامپ، اروپا را دور زده بود؟ / خنده آمیز هست؛ ترامپ به طور تاکتیکی غیرقابل آینده نگری و از نظر استراتژیک قابل آینده نگری است

یک مقام کاخ سفید گفت: « یکی از نیرومند ترین ابزار اقناع سازی ترامپ این است که به وی یادآوری کنید که شما در طول میتینگ های انتخاباتی وعده هایی داده اید.» ترامپ در نخستین صحبت سیاست خارجی خود در میتینگ های انتخاباتی آوریل 2016م مخالفت خود را با توافق هسته ای کشور عزیزمان ایران مطرح کرده هست. توافق هسته ای جهت مردی که زندگی اش را از طریق منشور برد و باخت می بیند گفت که هیچ شانسی جهت برنده شدن بدون خروج از توافق وجود ندارد.

واشنگتن پست در تحلیلی به قلم جان هادسون و فیلیپ راکر نوشت: در ماه های گذشته کمپین لابی گری از سوی کشورهای اروپایی جهت حفظ توافق هسته ای کشور عزیزمان ایران بسیار شدید بوده هست. در این راستا ترزا می نخست وزیر انگلیس بیش از 10 بار با دونالد ترامپ تماس تلفنی داشته است همچنین امانوئل ماکرون و آنگلا مرکل جهت راضی کردن ترامپ جهت ماندن در برجام به آمریکا سفر کردند. ولی دونالد ترامپ تصمیم خود را جهت نابود کردن یکی از بااهمیت ترین دستاوردهای سیاست خارجی اوباما در ماه اکتبر گذشته اعلام کرده بود. زمانی که وی گفت کشور عزیزمان ایران به توافق پای بند نیست و از کشورهای اروپایی خواست تا زمینه مذاکرات با شرایط بهتر را فراهم کند. . این مسئله حتی قبل از این مطرح شده است بود. ترامپ در وقت میتینگ انتخاباتی توافق هسته ای کشور عزیزمان ایران را یکی از بدترین توافقات تاریخ آمریکا دانسته هست. وی همچنین معمار توافق یعنی جان کری وزیر امور خارجه سابق را به این که او هرگز از سر میز مذاکره بلند نمی شد مگر جهت همان مسابقه دوچرخه سواری که طی آن پایش شکست مورد تمسخر قرار داد.

تیم مذاکره کننده ترامپ، اروپا را دور زده بود؟ ، پس از برکناری تیلرسون،

به گزارش گزینش ؛ این روزنامه در ادامه آورده است: در هنگام نخستین تایید پای بندی کشور عزیزمان ایران به برجام به وسیله آمریکا و تصمیم گیری در مورد لغو تحریم ها علیه این کشور، رکس تیلرسون وزیر امور خارجه سابق آمریکا از لغو تحریم ها در ازای توجه اروپایی به نگرانی های آمریکا در برجام و اصلاح این توافق حمایت کرد. دومین بار مدیر جمهور ترامپ و همچنین مایک پنس معاون وی بدبینی خود را نسبت به توافق هسته ای بیان کردند ولی وزیر امور خارجه آنها را متقاعد کرد که به اروپایی ها در این زمینه وقت بیشتری را بدهند. در گفتگوهای شخصی دولت، مقامات مانند جیمز متیس و رکس تیلرسون با شکل گیری یک توافق نامه مکمل در زمینه محدودیت علیه کشور عزیزمان ایران در حوزه موشک های بالستیک و تولید سوخت هسته ای موافقت کردند. دستیاران مدیر جمهور در تصویر العمل به تصمیم سه شنبه ترامپ در زمینه خروج آمریکا از توافق بر این تاکید می کنند ترامپ به متحدان اروپایی به اندازه کافی وقت داد تا راه هایی را جهت اصلاح توافق پیدا کنند. کابینه فعلی ترامپ در برابر تصمیم دونالد ترامپ مقاومت کمتری نشان دادند در حالی که در ماه مارس رکس تیلرسون و مک مستر مدافع مهم حفظ توافق بودند. ولی اکنون دو جنگ طلب و از منتقدان توافق کشور عزیزمان ایران به نام جان بولتون و مایک پمپئو جایگزین آن ها شده است اند.

یکی از مقامات کاخ سفید که نخواست نامش فاش شود گفت: «شاید ماتیس بعد از برکناری تیلرسون از شدت مخالفت قبلی خود با تصمیم ترامپ کاسته است .» یکی از مقامات کاخ سفید تاکید کرد که مقامات دولتی در هفته اخیر در حال تدوین استراتژی هایی جهت چگونگی مدیریت پیامدهای اقتصادی مانند زیاد کردن احتمالی قیمت نفت هستند. تصمیم دونالد ترامپ شکاف عمیق بین آمریکا و متحدان اروپایی ایجاد می کند در حالی که آن ها ماه ها گرفتار مذاکرات جدی در سطح کارشناسان با همتایان آمریکایی به رهبری برایان هوک مدیر برنامه ریزی سیاسی وزارت امور خارجه بودند.

یک مقام کاخ سفید گفت: « یکی از نیرومند ترین ابزار اقناع سازی ترامپ این است که به وی یادآوری کنید که شما در طول میتینگ های انتخاباتی وعده هایی داده اید.» ترامپ د

آن ها ماه ها با هیئت های نمایندگی فرانسه – انگلیس – آلمان جهت پیدا کردن زمینه یکسان و دوری از مناقشه تازه در خاورمیانه با یکدیگر دیدار کردند. انگلیس، آلمان و فرانسه در تصویر العمل به تصمیم سه شنبه شب دونالد ترامپ مدیر جمهوری آمریکا مبنی بر خروج این کشور از برجام، منشتر شدن بیانیه ای، بر پایبندی خود به توافق هسته ای با کشور عزیزمان ایران تأکید کردند.

کارشناسان و تحلیلگران از این هراس دارند که اگر شرکت های اروپایی تمام تجارت خود با کشور عزیزمان ایران را متوقف کنند پایتخت کشور عزیزمان ایران ممکن است به این نتیجه برسد که توافق هسته ای ارزش چندانی ندارد و برنامه هسته ای خود را از سر بگیرد. با وجود پافشاری کشورهای اروپایی به دونالد ترامپ جهت حفظ برجام، ولی مشاوران مدیر جمهور بارها وعده های انتخاباتی دونالد ترامپ را یادآوری می کنند این استراتژی بود که استفان کی بانون، استراتژیست مهم کاخ سفید در هنگام خروج آمریکا از توافق آب و هوایی پاریس به آن متوسل شده است بود.

این مقام کاخ سفید افزود: « یکی از نیرومند ترین ابزار اقناع سازی ترامپ این است که به وی یادآوری کنید که شما در طول میتینگ های انتخاباتی وعده هایی داده اید.» ترامپ در نخستین صحبت سیاست خارجی خود در میتینگ های انتخاباتی آوریل 2016م مخالفت خود را با توافق هسته ای کشور عزیزمان ایران مطرح کرده هست. توافق هسته ای جهت مردی که زندگی اش را از طریق منشور برد و باخت می بیند گفت که هیچ شانسی جهت برنده شدن بدون خروج از توافق وجود ندارد.

تیم مذاکره کننده ترامپ، اروپا را دور زده بود؟ ، پس از برکناری تیلرسون،

تصمیم روز سه شنبه گذشته دونالد ترامپ در مورد خروج آمریکا از برجام زمینه نارضایتی هیئت اروپائی را فراهم کرد. آن ها معتقدند که تیم برایان هوک در هفته های نهایی با حسن نیت کار نمی کرده است لیکن که به نظر می رسید که ترامپ هیچ تمایلی جهت حفظ توافق نداشته هست. ولی در تصویر العمل به این مسئله، یکی از مقامات ارشد دولت ترامپ این اتهام را رد کرد و گفت که آنچه که باعث شکست مذاکرات شد مخالفت اروپایی ها با گسترش محدودیت های توافق هسته ای در بند غروب آفتاب هست. وی افزود: ما با اروپائیان جهت پیگیری به طیف گسترده از تهدیدات کشور عزیزمان ایران به پیشرفت های رسیده بودیم ولی در آخرین مورد آن یعنی اصطلاح بند غروب آفتاب، متاسفانه اروپایی ها قادر نبودند نظر ما را جهت اصلاح آن بپذیرند.

پس از خروج آمریکا از برجام؛ معماران توافق هسته ای در آمریکا تصویر العمل شدیدی نشان دادند. باراک اوباما که کمتر به صورت عمومی به کارها ترامپ تصویر العمل نشان می دهد در یک بیانات طولانی تصمیم ترامپ را یک اشتباه بسیار مهلک خواند. جان کری گفت خروج ما از برجام آمریکا را منزوی می کند. جان برنانن مدیر سابق سیا این اقدام را احمقانه و خطرناک خواند.

یک مقام کاخ سفید گفت: « یکی از نیرومند ترین ابزار اقناع سازی ترامپ این است که به وی یادآوری کنید که شما در طول میتینگ های انتخاباتی وعده هایی داده اید.» ترامپ د

گینگریچ در آخر گفت: «یکی از چیزهای خنده آمیز در مورد ترامپ این است که او به طور تاکتیکی خیلی غیرقابل آینده نگری است ولی از لحاظ استراتژیک قابل آینده نگری هست. او در واقع در حوزه کم کردن مالیات، قضات محافظه کار، مقررات زدایی، مسئله کشور عزیزمان ایران و کره شمالی دارای ثبات سیاسی بوده هست. وی میل به دارد به حرف های شما گوش دهد ولی حاضر نیست که اصول استراتژیک خود را کنار بگذارد.»

واژه های کلیدی: ایران | توافق | آمریکا | آمریکایی | دولت ترامپ | دونالد ترامپ | اخبار سیاست خارجی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه