مال من سلامت مدرسه پزشکی دانشکده

مال من: سلامت مدرسه پزشکی دانشکده آبادان پایداری سلامت آرامش در جامعه هفته سلامت

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز سیاسی بايد براي محرومان قدم هاي بيشتري برداريم ، انقلابي بودن به معناي دخالت در

رئیس جمهور بیان اینکه انقلابی بودن به این معنا نیست که در زندگی شخصی مردم مداخله کنیم و سخن درشت بگوییم و شعار بلند سر دهیم گفت: انقلابی بودن به این معناست

بايد براي محرومان قدم هاي بيشتري برداريم ، انقلابي بودن به معناي دخالت در

به گزارش خبرنگار انتخاباتگروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان،حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در برنامه گفت و گوی خاص خبری در پاسخ به سوالی مبنی براینکه در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی بررسی ها نشان می دهد که در مقایسه با انقلاب های مشابه به لحاظ پیشبرد و اهداف آرزوی بزرگ های موفقیت های قابل توجهی داشته و در عین حال در قسمت هایی عقب ماندگی بوده است اظهار داشت: اولا می خواهم اظهار تاسف و تاثر خود از اتفاق ای که در معدن زغال سنگ آزاد شهر استان گلستان پیش آمد و عده ای از عزیزان ما جان باختند و عده ای نیز مصدوم شدند را ابراز کنم.
وی افزود: انقلاب اسلامی نشانه بسیار مهم و واقعه بسیار بزرگی در تاریخ کشور ما بود و مثل همه انقلاب ها سختى ها و آسانى ها هایی را به همراه داشت.

عبارات مهم : انقلاب

روحانی ادامه داد: بزرگترین موفقیت ما در انقلاب بحث استقلال سیاسی و مردم سالاری است.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه انتخابات از آثار مبارک انقلاب اسلامی است و مردم ما به آسانی پای صندوق های رای حضور پیدا می کنند و راجع به پرسشها مختلفی که راجع به کاندیداها مطرح می شود اظهارنظر و نقد می کنند تاکید کرد: استقلال سیاسی که امروز داریم کشور ما، حاکمیت ملی را نقض می کند.
وی با بیان اینکه مردم خودشان تصمیم گیر هستند گفت: نمایندگان مردم تنها در صحنه های تصمیم گیری های متفاوت کشور حضور دارند و همه ارکان نظام به صورت مستقیم و غیرمستقیم منتخب مردم هستند.
روحانی با بیان اینکه هر جا در انقلاب امور را به مردم واگذار کردیم و آنها حضور بیشتری داشتند توفیق بیشتری را نیز داشتیم خاطر نشان کرد: هر جا خواستیم در اموری که مربوط به مردم است محدودیت به وجود آوریم دچار پرسشها شدیم.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: اگر در بخش اقتصادی، فرهنگی، آزادی بیشتری را به مردم دهیم و آنها در اقتصاد احساس مسابقه بیشتری کنند و احساس کنند دستگاهی که وابسته به قدرت است در اقتصاد مداخله ندارد و بخش شخصی حضور بیشتری داشته باشد شاهد موفقیت بیشتری در اقتصاد خواهیم بود.
وی تاکید کرد: باید در پرسشها فرهنگی زمینه اظهارنظر جهت همه انجمن ها و گروه های فرهنگی باز باشد.
روحانی با بیان اینکه جایی که آزادی زیاد است شکوفایی زیاد است گفت: در انقلاب ما باید فضا را جهت مردم باز کنیم و در زمینه های متفاوت از اندیشه های مردم استفاده کنیم و در عین حال قانونمدار باشیم.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: هر جا براساس مر قانون و قانون اساسی حرکت کردیم شاهد شرایط بهتری جهت کشور و مردم و نظام بودیم و هر جا که از قانون فاصله گرفتیم با پرسشها مواجه شدیم.
وی افزود: عقلانیت استقامت، شکوفایی و آزادگی می تواند انقلاب را در مسیر بهتر حرکت دهد و ما را سریعتر به مقصد برساند.
روحانی افزود: در آستانه 40 سالگی انقلاب هستیم و مردم باید آثار 40 سالگی را سال آینده مشاهده کنند و ببینند انقلاب دارای بلوغ 40 سالگی شده است افراط ها و خشونت ها کنار رفته و مردم احساس اعتدال و آرامش بیشتری دارند.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به این پرسش که حدود یک سال است مقام معظم رهبری تاکید بر حفظ انقلاب در مسیرش را دارند و این که شما چه قدر خود را انقلابی می دانید اظهار داشت: انقلاب جهت که بود؟ مردم ما جهت که از سال 41 به صحنه آمدند؟
وی افزود: انقلاب به این علت بود که مردم استقلال به دست آورند و با آرای خود کشور را اداره کنند جهت اینکه فساد در کشور نباشد و آزادی بهتری داشته باشند.
روحانی با بیان اینکه مردم جهت جمهوریت و اسلامیت انقلاب کردند گفت: اگر در زندگی خودمان متعهد به انقلاب و آرمانهایش باشیم می توانیم خودمان را انقلابی بدانیم.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: انقلابی بودن به معنای بی نظم بودن نیست، انقلابی بودن به معنای قانونی بودن است.
وی با بیان اینکه انقلابی بودن به این معنا نیست که در زندگی شخصی مردم مداخله کنیم و سخن درشت بگوییم و شعار بلند سر دهیم گفت: انقلابی بودن به این معناست که به آرزوی بزرگ ها و خواست مردم زیاد توجه کنیم و در مسیر خواست آنها حرکت کنیم.
روحانی خاطر نشان کرد: انقلابی بودن به این معناست که امروز شاهد آثار انقلاب باشیم. یعنی فساد در جامعه نباشد و مردم زندگی راحت تری داشته باشند.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: انقلابی بودن به این معناست که ما بتوانیم شاهد معنویت و دین باوری بیشتری در جامعه باشیم.
وی گفت: انقلابی بودن به این معناست که هویت ملی، دینی و ایرانی اسلامی را شاهد باشیم.
روحانی خاطر نشان کرد: اگر انقلابی بودن به معنای آن است که دنبال اهداف انقلاب باشیم در آن صورت است که می توانیم بگوییم در مسیر انقلاب هستیم و گرنه اگر انقلابی بودن به معنای افراطی بودن و شعار دادن باشد در این صورت ما از مسیر فاصله داریم.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به این پرسش که اندکی پیگیری به محرومین کمتر شده، چه برنامه ای جهت محرومان دارید گفت: محرومان در سال های گذشته در زحمت فراوانی بودند هنگامی که می بینیم در جامعه ای تورم و گرانی بالاتر از مقداری است که حقوق افراد زیاد کردن پیدا می کند آن جا جایی است که احساس می کنیم محرومیت وجود دارد.
وی تاکید کرد: محرومیت به این معناست که مردم دارای پاداش کمتر و زحمت بیشتری باشند. در گذشته شاهد بودیم کشاورزان در زمینه کشاورزی، روستاییان در زندگی روستایی و مردم در شهرها پرسشها فراوانی را به لحاظ مادی و اقتصادی داشتند.
روحانی گفت: امروز یک قدم جلو آمده ایم و مردم شاهد مهار تورم هستند و خوشحالم که نامزدهای انتخاباتی راجع به تورم و چگونگی مهار آن بحث نمی کنند.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه دیگر فردی راجع به رشد منفی و مثبت اقتصاد صحبت نمی کند گفت: این ها قدم هایی است که ملت در این سه سال و نیم برداشته اند.
وی اضافه کرد: مردم در سه سال و نیم شاهد حرکت خوبی در زمینه پرسشها اقتصادی بودند و امروز شاهدیم که اگر کسی بیمار می شود زحمت اقتصادی و فشار اقتصادی جهت درمان بیماری کمتر شده است است.
روحانی گفت: اگر دیروز فردی جهت معالجه به بیمارستان می رفت مجبور بود همه وسایل را خود تهیه کند و بیمارستان های شهرهای دور دسترسی به متخصص نداشته باشند.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز می بینیم مردم در زمینه های درمانی شرایط بهتری را تجربه می کنند و مخارج کمتری را پرداخت و خدمات بهتری را دریافت می کنند. یکی از برطرف محرومیت ها در زمینه بهداشتی و درمانی است و امروز شاهد شرایط بهتری هستیم و امیدواریم در آینده شرایط بهتر از این نیز شود.
وی گفت: روستاها امروز در زمینه های برق و گازرسانی و آب و تلفن اوضاع بهتری نسبت به دیروز دارند.
روحانی افزود: امروز مردم از طریق اینترنت کالای خود را می فروشند و شرایط بهتری نیز جهت گردشگری به وجود آمده است.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: باید جهت محرومان فکر بیشتری شود و در زمینه درمانی قدم های بیشتری برداریم.
وی با بیان اینکه باید در زمینه زندگی و حقوق مردم نیز قدم های بیشتری برداشته شود گفت: امروز محرومیت نسبت به سال های گذشته کمتر شده است ولی هنوز در جامعه وجود دارد و باید برطرف شود.
روحانی با بیان اینکه به فرمایش امام ،مردم ولی نعمت ما هستند و باید تلاش بیشتری انجام دهیم گفت: در بسیاری از زمینه ها شاهد قدم های بهتری در برطرف محرومیت نسبت به گذشته هستیم.
ادامه دارد….

واژه های کلیدی: انقلاب | انقلابی | انتخابات | نامزدهای انتخاباتی | انتخابات ریاست جمهوری | حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی | روحانی | انقلابی گری

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه