مال من سلامت مدرسه پزشکی دانشکده

مال من: سلامت مدرسه پزشکی دانشکده آبادان پایداری سلامت آرامش در جامعه هفته سلامت

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار اجتماعی ناگفته‌هایی از درآمدهای هزاران میلیاردی مدارس از کمک‌های اولیاء

مشاور وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه باید اساسنامه صندوق ذخیره فرهنگیان اصلاح شود گفت:۳۰ شرکت زیرمجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان داریم که بخشی از آنها بابت بدهی د

ناگفته‌هایی از درآمدهای هزاران میلیاردی مدارس از کمک‌های اولیاء

ناگفته هایی از درآمدهای هزاران میلیاردی مدارس از کمک های اولیاء

عبارات مهم : آموزش

مشاور وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه باید اساسنامه صندوق ذخیره فرهنگیان اصلاح شود گفت:۳۰ شرکت زیرمجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان داریم که بخشی از آنها بابت بدهی دولت تهاتر شده است است که تابع قوانین شرکتی کار می کنند، ولی باید گزارش ماهانه عملکرد خود را به فرهنگیان ارائه کنند که این امر اتفاق نیفتاده هست.

به گزارش ایسنا، منصور مجاوری در برنامه ترتیب داده شده است به منظور برگزاری مرحله دوم انتخابات نمایندگان فرهنگیان در هیئت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان که در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد با بیان اینکه از وقت تاسیس تا امروز ۱۷۰۰ میلیارد تومان سهم حق عضویت کارکنان به حساب صندوق ذخیره فرهنگیان واریز شده است ولی سهم واریزی دولت ۷۰۰ میلیارد تومان است گفت: در واقع وظیفه دولت مبنی بر پرداخت سهمش به صندوق در برنامه پنجم توسعه از بین بردن شد ولی خوشبختانه در برنامه ششم توسعه مجددا گنجانده شد، اکنون ما از دولت بدهکاریم.

وی افزود: صندوق ذخیره فرهنگیان یک هولدینگ اقتصادی هست. ما معلمان سرمایه گذار صندوق هستیم و نه سهامدار؛ یک هولدینگ اقتصادی دارای ضوابط و سیاست های خود است و آنطور نیست که بگوییم صندوق برنامه ندارد و ما باید جهت آن برنامه و استراتژی بنویسم.

ناگفته‌هایی از درآمدهای هزاران میلیاردی مدارس از کمک‌های اولیاء

مشاور اقتصادی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه فاصله زیادی بین مدیریت کلان با بدنه مردم در همه بخشها داریم و آموزش و پرورش نیز از آن مستثنا نیست گفت: بین صندوق ذخیره و بدنه نیز ارتباط خوبی برقرار نشد. اگر صندوق ذخیره اطلاع رسانی می کرد و آگاهی می داد این حجم از شایعات منتشر نمی شد. اگر مشخص می شد سهم ما از پرسشها چیست شاید امروز بسیاری از این پرسشها وجود نداشت. اقدام وزیر در گزینش دو نماینده از فرهنگیان در هیات امنا اقدام خوبی بود.

مجاوری خطاب به کاندیداهای انتخابات هیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: شما یک وظیفه سنگین دارید و باید بدرستی پرسشها را تحلیل، ارزیابی و اطلاع رسانی کنید. می توانید خواسته ها و انتظارات معلمان را به هیات امنا برسانید. باید اساسنامه صندوق ذخیره فرهنگیان اصلاح شود که آن هم تابع قوانین خودش است.

مشاور وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه باید اساسنامه صندوق ذخیره فرهنگیان اصلاح شود گفت:۳۰ شرکت زیرمجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان داریم که بخشی از آنها بابت بدهی د

وی افزود: ۳۰ شرکت زیرمجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان داریم که بخشی از آنها بابت بدهی دولت تهاتر شده است است که تابع قوانین شرکتی کار می کنند، ولی باید گزارش ماهانه عملکرد خود را به فرهنگیان ارائه کنند که این امر اتفاق نیفتاده و شما که گزینش می شوید باید اینکار را انجام دهید.

مشاور وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه چهار پنج سال است با آقای بطحایی روی بحث منابع اقتصادی آموزش و پرورش کار می کنیم گفت: در سال ۹۳ با آقای فانی راجع به اقتصاد آموزش و پرورش مباحثی مطرح شد ولی آقای فانی اکراه داشت که به این حیطه ورود شود و اعتقاد بود ایجاد حساسیت می کند. آیا نباید منابع درآمدی خود را ببینیم؟ میلیاردها تومان منابع درآمدی داریم که متاسفانه از آن استفاده نمی کنیم. املاک بسیاری داریم که بسیاری از آنها سند ندارد. هنوز نمی دانیم کجا ملکی داریم یا نداریم. مدیرکل کرمانشاه به بنده گفت که در کرمانشاه فراخوانی داشتیم و ۳۸ ملک را بر اساس آن احصاء کردیم که از آن خبر نداشتیم. وظیفه یک بخش وزارتخانه است که این املاک را شناسایی کند.

مجاوری با بیان اینکه وظیفه شما نمایندگان هیات امنا صندوق ذخیره فرهنگیان این است که به دنبال راهکارهایی جهت اصلاح اساسنامه و برطرف پرسشها باشید عنوان کرد: هربار می خواهیم کاری کنیم می گویند از درآمدزایی چیزی نگویید. همه از ما استفاده می کنند و پولدار می شوند خود ما خیر. ما چند میلیارد پول داریم از والدین می گیریم؟.

ناگفته‌هایی از درآمدهای هزاران میلیاردی مدارس از کمک‌های اولیاء

وی ادامه داد: بارها اعلام شده است پول گرفتن از اولیاء ممنوع است ولی آیا خبر دارید چقدر از والدین پول می گیریم؟ ۸۵ هزار مدرسه در سامانه یکپارچه عضویت شدند و ما در آبان گزارش جمع آوری ۲۸۰۰ میلیارد تومان از محل کمکهای مردمی در ۱۸ هزار مدرسه را احصاء کردیم.سامانه یکپارچه داشت اجرا می شد ولی بعضی مدیران مدارس فشار آوردند و معاون وقت آن را متوقف کرد.

مشاور اقتصادی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان از مردم پول می گیریم گفت: این در حالی است که باید جهت دریافت ۱۰۰ میلیارد تومان بابت پرداخت آب و برق مدارس از شرکت برنامه التماس و خواهش کنیم. یک مدیر من در مدرسه ای باید با چندینه میلیارد تومان پول سروکار داشته باشد و یک مدرسه ای در سیستان و بلوچستان با صدهزار تومان! .

مشاور وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه باید اساسنامه صندوق ذخیره فرهنگیان اصلاح شود گفت:۳۰ شرکت زیرمجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان داریم که بخشی از آنها بابت بدهی د

وی افزود: در کتاب علوم اجتماعی راجع به «بیمه» درسی وجود دارد. شرکتی سال ۹۴ به آقای بطحایی گفته بود اگر اجازه بدهید پشت صفحه کتاب درسی آرم بیمه را بزنم به شما ۳۰ میلیارد تومان می دهم که ایشان قبول نکرد. حتی آن شرکت پیشنهاد داد ۱۴۰ میلیون جلد کتاب درسی شما را رایگان چاپ می کنم ولی اجازه دهید آرم بیمه ام را پشت کتاب درسی چاپ کنم.

مجاوری خطاب به کاندیداهای انتخابات هیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: وظیفه شما این است که ظرفیتهای موجود را احصاء کنید. ما بر اساس قانون می توانیم از یک تا پنج درصد از حقوق را به عنوان حق عضویت پرداخت کنیم. ورودی های ما در چندسال اخیر از خروجی های ما کمتر شده است است لیکن هرسال ۳۰ تا ۴۰ هزار نفر بازنشسته می شوند. در کنار صندوق شرکتهایی هستند که تابع قوانین تجاری هستند و ما می توانیم با استفاده از ظرفیت های موجود ۳۰ شرکت زیرمجموعه صندوق را رونق دهیم.’

ناگفته‌هایی از درآمدهای هزاران میلیاردی مدارس از کمک‌های اولیاء

واژه های کلیدی: آموزش | صندوق | برنامه | فرهنگیان | اخبار اجتماعی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه